Zs. Sejtes Györgyi

 


Konferencia- és egyéb előadások



1989: Aphasic grammar. MTA Nyelvtudományi Intézet. Budapest


1995: Az NyKIT program az általános iskolában.  Magyartanárok Nyári Akadémiája. Szeged


1996: Az NyKIT program sajátosságai. Magyartanárok Nyári Akadémiája. Szeged


1997: A helyi tantervek kidolgozásának módszerei. Ped. Int. Szeged.


1997: Az NyKIT program és a nat. Magyartanárok Nyári Akadémiája. Szeged.


1998: Az NyKIT program a gyakorlatban. Magyartanárok Országos Konferenciája. Eger.


1999: A kommunikáció tanítása a magyarórán. Kecskeméti Drámapedagógiai Műhely.


2003: Egy nemcsak fonológiai adatbázis  specifikációja. MANYE – Győr.


2003: A számítógéppel segített olvasástanítás és beszédterápia adatbázisainak empirikus háttere.  A tanítás minősége és a megújuló módszertani kultúra konferencia. Szeged.


2003: Alternatív attitűd, alternatív program. Hagyományok és újítások a pedagógiában. Szeged.


2003: Új lehetőségek a magyartanításban: a számítógép használata a tanítás-tanulás folyamatában. Mit? Kinek? Hogyan? Vezetőtanárok I. Országos Módszertani Konferenciája. Szeged.


2003: Hangátmenetek a beszédfelismerésben. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia. Szeged.


2004: Az anyanyelvtanítás módszertana (30 órás kurzus vezetése). Szabadka.


2004: „Beszédmester”. MANYE – Nyíregyháza.


2004: Innováció az olvasásfejlesztésben és a beszédjavítás-terápiában: a „Beszédmester”. Multimédia az oktatásban konferencia. Szeged, SZTE ÁOK Orvosi Informatikai Intézet.


2004: Nyári Akadémia, Szabadka. Kulcskompetenciák a magyartanításban.

  Nyelvészet és kommunikáció.

  Drámajátékok a nyelvtanórán

  A számítógép használata a nyelvtanórán.


2004: Mesék, mondák mítoszok és a számítógép. Mit? Kinek? Hogyan? Vezetőtanítók I. Országos Módszertani Konferenciája. Baja.


2004: Nyerni vagy nem nyerni? Írni vagy nem írni? Pályázatírás dióhéjban. Gyakorlóiskolák Iskolaszövetsége. Igazgatói Tanácskozás


2004: Számítógéppel segített olvasásfejlesztés: „Beszédmester”. Csongrád Megyei Pedagógiai Intézet  „Rendezvényház”


2004: Irodalom és informatika? Irodalom és informatika!  Csongrád Megyei Pedagógiai Intézet „Rendezvényház”


2005: Orvosi „íródeák”. Latin szavak és szószerkezetek egy diktáló programban. MANYE XV.  Miskolc


2005: Barát vagy ellenség? Számítógéppel segített oktatás. MANYE XV. Miskolc


2005: Barát vagy ellenség? Számítógéppel segített olvasásfejlesztés. Multimédia az oktatásban 11. országos konferencia. Budapest.


2005: Nyári Akadémia, Szabadka.  A felzárkóztatástól a tehetségondozásig.
A kommunikáció elmélete és gyakorlata az anyanyelvtanításban. Szövegértés 1-2.
Az irodalomtanítás trükkjei (a XX. század irodalmához)


2005: Gépi tanulás és alkalmazása az olvasásfejlesztésben és a beszédjavítás-terápiában. II. Kiejtési Konferencia. Eger


2005: Szövegértés műhelygyakorlat (felső tagozat). Őszi szakmai nap. Budapest. ELTE.


2005: „Speechmaster” in action. Communication in a Shared World. 5 th Eastern and Central European Regional Augmentative and Alternative Communication Conference. Budapest


2006: Tudástranszfer az anyanyelvtanításban (Lehetséges alternatíva a szemléletváltásra). Baja


2006: Anyanyelvtanítás szemléletváltással. Zalaegerszeg. Zala Megyei Művelődési és Pedagógiai Intézet.


2006: A kompetenciaalapú oktatási programcsomagok alkalmazása – szövegértés – szövegalkotás programcsomag az 5-8. évfolyamon (30 óra SuliNova Közoktatás-fejlesztési és Pedagógus-továbbképzési Kht.)


2006: Szövegelünk? Szövegeljünk! A szövegértés tanításának trükkjei. Mit? Kinek? Hogyan? Vezetőtanárok III. Országos Módszertani Konferenciája, Budapest


2006: Anyanyelv és informatika? A számítógép használata a nyelvtanórán. Mit? Kinek? Hogyan? Vezetőtanárok III. Országos Módszertani Konferenciája, Budapest


2006: A kritikai gondolkodás fejlesztésének lehetőségei a szövegértés-szövegalkotás tanításában. Mestersége: tanító Tanítók IV. Országos Szakmai Tanácskozása, Szeged


2006: Beszédmester I-II. „ Kommunikációkutatás 2006, Szeged


2007: „Beszédmester”- számítógéppel segített olvasásfejlesztés és beszédjavítás-terápia, III. Gyermeknevelési konferecia – Globalizált szélsőségek, Siklós


2007: Mit? Kinek? Hogyan? A kompetenciaalapú oktatás a gyakorlatban SZTE JGYPK Tudományos és  művészeti műhelyei, Szeged


2007: Innováció az olvasásfejlesztésben  (számítógéppel segített szövegértés-fejlesztés), MANYE XVII. Siófok


2007: Nyári Akadémia, Szabadka. Az „álombeosztott” kompetenciái.

                A szövegértés tanításának trükkjei.


2007: Fókuszban a szövegértés; nyelvi nevelés az általános iskolában. Nevelési Konferencia, Makó


2007: Sztenderdek nemcsak magyar szakos tanárjelölteknek III. Szakmódszertani Tanácskozás MTA   Szakmódszertani Albizottsága, Budapest


2007: „Kompetenciadivat” magyar szakos tanárjelölteknek, avagy lehetséges sztenderdek a szövegértés, szövegalkotás tanításához, Mit? Kinek? Hogyan? Vezetőtanítók és -tanárok IV. Országos Módszertani Konferenciája, Szekszárd


2007: Az anyanyelvi nevelés lehetőségei a közoktatásban. Kerekasztal a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából, MTA Nyelvtudományi Intézet, Budapest


2007: „Kompetenciadivat” vagy társadalmi elvárás? HEFOP 3.1.3. Szegedi Kistérség Többcélú társulása, Szeged, Biológiakutató Központ


2007: Szövegelünk? Szövegeljünk! A szövegértés tanításának trükkjei, HEFOP 3.1.3. Szegedi Kistérség Többcélú társulása, Szeged, Biológiakutató Központ


2007: Kompetens szövegértés – Szövegértés kooperatív technikákkal. VIII. Makói Pedagógiai Konferencia


2007: „Az anyanyelvi nevelés lehetőségei a közoktatásban” MTA, Nyelvtudományi Intézet, Budapest


2008: „Kompetenciadivat” avagy jó gyakorlat a HEFOP 3.1.3-as pályázat kapcsán, Szeged


2008: A szövegértés elmélete és gyakorlata, Közoktatási Konferencia, Szabadka.


2008: Szövegértési technikák tanítása „Nyitnikék” Hogyan tovább kompetenciaalapú oktatás? Mórahalom


2008: Kompetenciaalapon az olvasástechnikától a szövegértésig. Tudástranszfer az anyanyelvtanításban. MTA, Nyelvtudományi Munkabizottság, ELTE, Budapest


2008: Kompetenciadivat vagy élethosszig tartó tanulás Az élethosszig tartó tanulás tendenciái a Dél-alföldi Régióban konferencia, Békéscsaba


2008: „Kompetenciadivat” vagy egy lehetséges alternatíva a szemléletváltásra, Fizikatanári Ankét, Gyula


2008: Szövegelünk? Szövegeljünk!” A szövegértés és a szövegalkotás tanítása grammatikai megközelítésben

A motiváció ereje konferencia – Motiváció a hatékony tanulásért és tanításért, Budapesti Európai Ifjúsági  Központ


2009: TÁMOP 3.1.4. Projektindító, Pomáz


2009: Beszédmester- bezédjavítás-terápiai és olvasásfejlesztő rendszer, „Tanulva tanítunk – az oktatás fejlesztéséért” XI. Országos Közoktatási Szakértői Konferencia, Hajdúszoboszló


2009: „Bátorság a tehetséghez” a szövegértés, szövegalkotás tanításában.  Egyenlő esélyek?!?! Tehetség … (pontok)! Gyakorlóiskolák V. Országos Módszertani Konferenciája, Pécs.


2009: Innováció az olvasásfejlesztésben és a beszédjavítás-terápiában: a „Beszédmester” Anyanyelv-pedagógiai konferencia, Budapest


2010: A szövegértés, szövegalkotás tanítása tanórai keretben tanórán kívül A „Jugy(ú)jság” projekt

„Ami kiállta az idő próbáját” Gyakorlóiskolák VI. Országos Módszertani Konferenciája, Debrecen


2010: Kompetencia alapú oktatás, mentorképzés, osztályfőnöki munka, humán erdei iskola, IKT, Öko-program Gyakorlóiskolák VI. Országos Módszertani Konferenciája, Debrecen


2010: Együtt könnyebb! Szülők, nevelők a gyermekekért Mire jó az iskola? Tempus Közalapítvány Szeged


2010: „Digitális tananyagok és használatuk a szövegértés kompetenciaterületen című műhelyfoglalkozás       megtartása   Homokháti Iskolaszövetség, Mórahalom


2010: Jó gyakorlatok a Juhász Gyula Gyakorló Általános Iskolában – különös tekintettel a szövegértés-szövegalkotás tanítására, Szeged


2011: Ami az anyanyelvkönyvekből kimaradt… II. Vályi András anyanyelv-pedagógiai konferencia, ELTE-  BTK, Budapest


2012: Mit? Kinek? Hogyan? Miért? a szövegről, Vezetőtanítók- és tanárok VII. Országos Módszertani Konferenciája,  Győr, 2012. október 12-13.


2013: Mit? Hogyan? – A szövegértés tanításáról magyar szakos tanárjelölteknek, Vzdelávanie, výskum a metodológia (Oktatás, kutatás és módszertan), International Research Institute, Komarno.2013. január 7-8.


2013: A szövegtantól a hangtanig, Találkozások az anyanyelvi nevelésben konferencia, Pécs, 2013. április 22.


2013: A szövegértés, szövegalkotás tanításának egy konceptuális lehetősége a plusz 10 %-ban, Kihívások a társadalomban, válaszok az iskolákban Vezetőtanítók és –tanárok VIII. országos módszertani nkonferenciája


2013: Szövegértés:  „Top-down!”- a fejlesztés lehetséges tartalmi és fogalmi kerete, III. Vályi András anyanyelv-pedagógiai konferencia, ELTE-  BTK, Budapest


2014: Zs. Sejtes Györgyi: A szövegértési képesség fejlesztése az alkalmazás aspektusában

(funkcionális modellben, mintafeladatokkal), Vzdelávanie, výskum a metodológia (Oktatás, kutatás és módszertan), International Research Institute, Érsekújvár


2014: A modern kommunikációelméleti modellek elemei az anyanyelvi kompetencia- fejlesztés gyakorlatában,

Tartalom és forma Weöres Sándor költészetében

Mi a csokoládé? Az ördög csábítása vagy művészet?

XVIII.  Szabadkai Nyári Akadémia, augusztus 12.


2014: A funkcionális szemléletű anyanyelvtanítás gyakorlata, Szlovéniai pedagógusok továbbképzése Szegeden, augusztus 25.


2015: Szövegelünk? Szövegeljünk!A szöveg fogalma a pedagógiai alkalmazás tükrében, International Research Institute, január 12-14.


2015: Pedagógusok minősítése és értékelése, Szentes, február 04.


2015: A szövegértési képesség fejlesztéséről nem csak magyar szakos tanárjelölteknek , Nyelvek-célok-stratégiák: fókuszban az osztatlan  tanárképzés, SZTE, febr. 20.


2015: A szövegértési stratégia elemei a pedagógiai alkalmazás tükrében, Pár beszéd a párbeszédről, Eger, márc. 06.


2015: A szövegértési képesség fejlesztési lehetőségei: Bottom-up vagy Top-down? Fábiánsebestyén, augusztus 25. TÁMOP-4.1.2/B


2015: Olvasni nehéz! Metakogníció és szövegértési stratégia a Nemzeti alaptantervben, Vezető pedagógusok és szakmódszertanosok országos módszertani konferenciája, Szeged, október 9-10.”Mentor(h)áló 2.0 Program” TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0008


2015: A kutatótanári programtervek hasznosulása az intézményben, a köznevelésben I. "ÉLET-PÁLYA-UTAK"  az Oktatási Hivatal által szervezett országos konferencia, Budapest, november 14. TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 Oktatási Hivatal kiemelt uniós projekt


2016: Metakogníció és szövegértési stratégia kerestetik a Kerettanterv (2012)  5-8. évfolyamán, IV.  Nevelés-tudományi és szakmódszertani konferencia, Stúrovo (Párkány),  február 21-23.


2016: A kutató- és mesterpedagógusi programtervek hasznosulása az intézményben, a köznevelésben - Szövegelünk? Szövegeljünk! Tanári kompetenciaelemek kidolgozása a 13-14 éves tanulók szövegértési képességének fejlesztéséhez Intézményi kutató- és mesterprogramok bemutatása a SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános Iskolájában, Szeged, február 29.


2016: Szövegelünk? Szövegeljünk! A szöveg fogalma funkcionális nyelvészeti megközelítésben, a szövegértési képesség aspektusában Eötvös Kollégium Nyelvészeti műhely Szeged, április13.


2016: A reflektivitás szerepe a professzionalizálódás folyamatában A reflektivitás fejlesztésének módszerei Kodolányi János Főiskola Oktatásszervezési Központja, Orosháza, április 16.


2016: Egy szövegértési képességet fejlesztő folyamat tanulságai – Saját fejlesztésű taneszköz felhasználási lehetőségeinek mérésalapú, kritikai nézőpontú megközelítése XIV. Pedagógiai Értékelési Konferencia - PÉK 2016. április 21-23. Szeged


2016: A szabály az szabály?! A Kerettanterv (2012) anyanyelvi tananyagának alternatív megközelítési lehetősége  (Szövegértés: 7-8. osztály)Találkozások az anyanyelvi nevelésben 3. Szabályok és kivételek  Pécs, 2016. június 27–28.


2016: Szövegelünk? Szövegeljünk! Mitől szöveg a szöveg? Kutatók éjszakája, SZTE BTK Magyar Nyelvészeti Tanszék, Szeged, szeptember 30.


2016: A reflektivitás szerepe a professzionalizálódás folyamatában A reflektivitás fejlesztésének módszerei Kodolányi János Főiskola Oktatásszervezési Központja, Orosháza, október 1.


2016: Olvasás = / ≠ szövegértés? A olvasás-szövegértés fogalma interdiszciplináris megközelítésben Vezető pedagógusok és szakmódszertanosok országos módszertani konferenciája, Szekszárd, október 14.


2016: Olvasás = / ≠ szövegértés? A olvasás-szövegértés fogalma interdiszciplináris megközelítésben,  Őszi nevelési értekezlet: Intézményi innováció a SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános és Alapfokú Művészeti Iskolájában, Szeged,  november 7.


2016: A szövegértési képességmérések tartalmi keretének alkalmazása a diagnosztikus és a fejlesztő értékelés támogatásával a fejlesztés folyamatában (Osztálytermi gyakorlat, 7. osztály), Tudós tanárok - tanár tudósok konferencia,ELTE , Budapest, november 8-9.


2016: Szövegnyelvészeti elemek a szövegértési képességfejlesztés aspektusában az alkalmazási dimenzió nézőpontjából, Grammatika és oktatás – időszerű kérdések, Új nézőpontok a magyar nyelv leírásában 6. ELTE, Budapest, november 24-25.


2017: A szövegértési képességfejlesztés alternatív megközelítési lehetősége  „top down” keretben mintafeladatokkal, International Research Institute s.r.o. Stúrovo, Szlovákia, január 15-16.


2017: Szövegelünk? Szövegeljünk! Mitől szöveg a szöveg? Németh László Gimnázium, Hódmezővásárhely, március 28.


2017: Együtt könnyebb! a művészeti iskolában is, Összművészeti konferencia, ELTE Bolyai János Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, Szombathely, április 7.


2017: Méréseredmények az anyanyelvi nevelés szolgálatában (Szövegértés – 7. osztály) „Diverzitás a hazai és nemzetközi neveléstudományi kutatásokban és a pedagógiai gyakorlatban” X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Sopron, április 27.


2017: A nyelvi, metanyelvi tudatosság elemei a szövegértési képességfejlesztés folyamatában . „Nyelvi tájkép, nyelvi sokszínűség”. Sapientia EMTE Csíkszeredai Karának Humántudományok Tanszéke és az MTA Nyelvtudományi Intézete, Csíkszereda, szeptember 22-23.


2017: Szöveg határok nélkül (Olvasás = / ≠ szövegértés?). Kutatók éjszakája, SZTE BTK Magyar Nyelvészeti Tanszék, Szeged, szeptember 29.


2017: Szöveg határok nélkül a tanárképzésben. A pedagógusképzés múltja, jelene és jövője, Esztergom, november 10.


2018: Szövegről szövegre tanárjelölteknek kognitív, funkcionális, pragmatikai keretben. VI. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia. Párkány (Stúrovo),  január 14-15.


2018: Szövegelünk? Szövegeljünk! Tanári kompetenciaelemek kidolgozása a 13-14 éves tanulók szövegértési képességének fejlesztéséhez.  SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános Iskolája, április 4.


2018: Mit? Miért? Hogyan?A szövegértési képesség fejlesztésének lehetőségei a 2017-2018. tanév 8. évfolyam méréseredményeinek a tükrében. Tabán általános iskola, Szeged, április 23.


2018: Szövegelünk? Szövegeljünk! Mitől szöveg a szöveg? Bethlen Gábor Református Gimnázium, Hódmezővásárhely, november 27.


2018: Bottom-up? / Top-down? / Bottom-up? és Top-down? Az olvasás, szövegértés pszicholingvisztikai megközelítése fókuszban a fejlesztés lehetőségeivel. PeLiKon ‒ Eger, A nyelv perspektívája az oktatásban konferencia, november 15-16.


2019: Dinamikus szövegmodell, dinamikus fejlesztés! Egy szövegtani elmélet működése az osztálytermi gyakorlatban. VII. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia, International Research Institute s.r.o. Štúrovo, Szlovákia, január 22-24.


2019: Szövegelünk? Szövegeljünk! A szöveg fogalma funkcionális nyelvészeti megközelítésben, a szövegértési képesség aspektusában. SZTE Nyelvészeti műhely, március 6.

 

2019: Találkozások a szövegértési képességfejlesztésben. Mester- és kutatótanárok konferenciája. ELTE Radnóti Miklós Gyakorlóiskola, Budapest, március 30.


2019: Szövegértés határok nélkül (A képességfejlesztés lehetséges nyelvészeti, pedagógiai aspektusai) Találkozások az anyanyelvi nevelésben 4. konferencia, Pécs, június 17–18.


2019: Amikor az anyanyelv idegen nyelv 4 + 2 „K” Kutatók éjszakája, SZTE BTK Magyar Nyelvészeti Tanszék, Szeged, szeptember 27.


2019: Dinamikus szövegtani modell a szövegértési képességfejlesztés és -mérés szolgálatában Egy kognitív, funkcionális, pragmatikai keret alternatív alkalmazási lehetőségei az általános iskola 7-8. osztályában című doktori disszertáció műhelyvitája, SZTE Elméleti Nyelvészeti Doktori Iskola, Szeged, december 12.


2020: Egy szövegértésképesség-fejlesztési folyamat keretei anyanyelv-pedagógiai nézőpontból (általános iskola 78. osztály) VIII. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia, International Research Institute s.r.o. Štúrovo, Szlovákia, január 07–09.


2020: A kutatásalapú anyanyelvi nevelés  – kerekasztal-beszélgetés. A digitális oktatás nyelvi dimenziói című PeLI Oktatásnyelvészeti Kutatócsoport –online oktatásnyelvészeti konferencia november 6–7.


2020: Szövegről szövegre az általános iskolai szövegértési képességfejlesztés szolgálatában (tankönyv- és program-független keretben) – jó gyakorlat bemutatása. Őszi Pedagógiai Napok 2020. online konferencia Oktatási Hivatal.



Díjak


Innovációs Nagydíj 2005. Kiemelt elismerés: Beszédtechnológia az olvasásfejlesztésben és a beszédjavítás-terápiában: „Beszédmester” (kutatócsoporti elismerés)


HUNGARODIDACT 2005 Arany díj a „Beszédmester” didaktikájáért és metodikájáért (kutatócsoporti elismerés)


Pro Juventute Kiváló Dolgozó kitüntetés 2012. Szeged, SZTE, JGYPK



Jelentősebb nyertes pályázatok, az azokban betöltött funkciók, feladatok:


1990: Az idegennyelv-oktatás fejlesztése - iskolai hangoskönyvtár létrehozása  (KÖFA) – pályázatírás,  megvalósítás


1992: „Játsszunk idegen nyelven” (KÖFA) – pályázatírás,  megvalósítás


1993: A  tanórai és tanórán kívüli idegennyelv -oktatás lehetőségei (ROK) – pályázatírás,  megvalósítás


1994: Továbbképzés nyelvtanároknak (KÖFA) – pályázatírás,  megvalósítás


1997: A Nyelvtan-Kommunikáció-Irodalom Tizenéveseknek program továbbképzési lehetőségei (KOMA)


1999: Erdei iskola program  (KAC H- keret) – pályázatírás,  megvalósítás

Erdei iskola program  (KAC) – pályázatírás,  megvalósítás

Alternatív pedagógusképzés támogatása  (Soros) – pályázatírás,  megvalósítás


2001: Beszédmester-IKTA  – pályázatírás, kutatásfejlesztés, szakmai megvalósítás


2003: Elektronikus információhordozók az általános iskolai 5-6.osztályos irodalomtanításban

KOMA XLVIII. – pályázatírás,  szakmai megvalósítás


2006: HEFOP 3.1.3. Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra – szakmai vezetőként pályázatírás,  az intézményi innovációs tevékenység koordinálása, megvalósítás, a fenntarthatóság biztosítása;   elnyert támogatás: 72 000 euró (18 000 000 Ft)


2008: Pályázat kiegészítő normatívára (alapfokú művészetoktatás) – pályázatírás,  megvalósítás


2009: HEFOP 3.1.3./B Eszközvásárlás – projektmenedzserként pályázatírás,  megvalósítás , elnyert támogatás: 9 000 000 Ft)


2009: KÖZOKA Művészetoktatás – pályázatírás,  megvalósítás


2009: TÁMOP 3.1.4. A Szegedi Tudományegyetem gyakorlóiskoláinak felkészítése a kompetenciaalapú oktatásra – projektmenedzserként pályázatírás, a négy gyakorlóiskola munkájának koordinálása megvalósítás, kutatás a kompetenciaalapú oktatás pedagógiája témakörben (iskolai innováció, szövegértési kompetencia) 9 publikáció megjelentetése Lásd: publikációs lista 2009-2010., a fenntarthatóság biztosítása; elnyert támogatás:  98 000 000 Ft


2009: TÁMOP 3.1.5. Szaktanárok mentorszerepben a SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános Iskolájában,   Alapfokú Művészetoktatási Intézményében és Napközi Otthonos Óvodájában – projektmenedzserként pályázatírás, intézményi mentorálási stratégia kidolgozása, megvalósítás, a fenntarthatóság biztosítása; elnyert támogatás:  19.831.430 Ft


2010: TIOP 1.1.1-07 „Informatikai infrastruktúrafejlesztés a  SZTE közoktatási intézményeiben” – projektmenedzserként pályázatírás, intézményi informatikai stratégiai terv készítése, megvalósítás, a fenntarthatóság biztosítása; elnyert támogatás: 56 650 450 Ft


2010: TIOP 1.1.1-09 „Gyakorlóiskolák a mindennapok IKT gyakorlatáért Szegeden” – projektmenedzserként pályázatírás, a négy gyakorlóiskola munkájának koordinálása megvalósítás, a fenntarthatóság biztosítása; elnyert támogatás: 51 365 350 Ft


2011: TÁMOP 3.1.7. “Gyakorlatban gyakorlattal a SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános Iskolájának referenciaintézményi pályázata – projektmenedzserként pályázatírás, megvalósítás:

-Intézményi fejlesztési stratégia kidolgozása

-Referenciaintézményi SZMSZ összeállítása

  1. -Referenciaintézményi portfólió elkészítése elnyert támogatás: 6 000 000 Ft


2011: Határtalanul pályázat "Erdélyi nagy erdőt végigbarangoltam" pályázatírás, megvalósítás; elnyert támogatás: 1 975 848 Ft


2012: TIOP 1.2.3. “Tudásforrás” IKT-eszközökkel könyvtárfejlesztés 1-12. évfolyamig a SZTE gyakorlóiskoláiban – projektmenedzserként pályázatírás,  megvalósítás, a fenntarthatóság biztosítása: 7 999 549 Ft


2013: Határtalanul pályázat - pályázatírás,  megvalósítás, elnyert támogatás: 1 959 000 Ft


2013: Határtalanul pályázat - pályázatírás,  megvalósítás, elnyert támogatás: 1 959 000 Ft


2015: Határtalanul pályázat – pályázatírás, megvalósítás : 2 158 000 Ft


2016: Határtalanul pályázat – pályázatírás, megvalósítás: 1 940 000 Ft


2017: Határtalanul pályázat – pályázatírás, megvalósítás: 4 489 360 Ft


2017: EFOP-3.2.3-17 Digitális környezet a köznevelésben


2017: EFOP-4.1.3-17 a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Gyakorló Általános és Alapfokú Művészeti             Iskolája, Napközi Otthonos Óvodája Tanulást segítő tereinek infrastrukturális fejlesztése


2018: Határtalanul pályázat – pályázatírás, megvalósítás: 4 800 000 Ft


2018: EFOP-3.1.2-16-2016-00001 Komplex alapprogram bevezetése koordinátorként részvétel az iskolai bevezetésben, képzőként, mentorként részvétel az országos megvalósításban


2019: Határtalanul pályázat – pályázatírás, megvalósítás: 4 800 000 Ft


2020: Határtalanul pályázat – pályázatírás, megvalósítás: 5 993 700 Ft